суббота, 24 октября 2015 г.

Мені дуже радісно що ми розпочали з Вами так плідно роботу у новому навчальному році і хочу привітати Вас з першими перемогами. Колодєєву Вероніку, Шелковенко Ігора, Панченко Лєну вітаю з успішним виступом на турнірі Юних географів і з особистою перемогою Ігора та Вероніки як "Кращих доповідачів". Молодці, що не підвели Євгенію Олегівну і відстояли честь нашої Гімназії. Особлива подяка від мене Костенку Тарасу і Саїнчуку Саші, які не відмовили мені як вчителю предметнику і знайшли в собі сміливість піти на турнір Юних правознавців, де мужньо вистояли проти 10 та 11 класів та знову ж допомогли принести командне 1-ше місце Гімназії. Подяка Вам і за кращих "Опонентів". Несподіванкою став для нас конкурс "O'k Google", проте уже дві команди  Гімназії стали переможцями і знову ж в тому і ваша заслуга. Вітаю Передерій Аню,  Чорну Віку, Чорну Лєру, Колодєєву Вероніку, Колумбу Олену. Бажаю триматись на хвилі успіху!


Шановні учні 5-А !
Хочу вас привітати з початком осінніх канікул, які у нас триватимуть з 22.10 по 01.11. На відпочинку не забуваємо про свою безпеку і 02.11 я Вас чекаю здоровими в школі. Не думаю, що 2-га четверть стане для нас легшою, адже починаються олімпіади, проте я вам бажаю відпочити, набратись творчого натхнення і сподіваюсь на нашу плідну співпрацю уже на нашому блозі. Вносьте свої пропозиції, ідеї, критику я з задоволенням їх вислухаю і спробую реалізувати або виправити помилки.